Vrácení balíčku nebo reklamace

Chcete vrátiť balíček? To nás moc mrzí, ale spoločne to zvládneme! Balíček můžete bez udání důvodu vrátit ve lhůtě 30-ti dní! Stačí jej zaslat na našu adresu s dokladem o nákupu u nás a vyplněným formulářem o vrácení zboží. Obratem vám pošleme peníze na účet.


Zboží prosím vracejte v původním - pokud možno nezničeném - obalu a bez známek užívání, tj. nemělo by být špinavé, roztrhané, poškrábané apod. - jenom tehdy budeme moci vyřídit vrácení bezprostředně. Že je zboží rozbaleno, s tím samozřejmě počítáme 🙂.


Upozornění pro zákazníky - nepřevzetí zásilky na odběrném místě (Zásilkovna, Uloženka nebo PPL Parcel shop, nebo jiné) není odstoupením od kupní smlouvy a nevzniká tedy nárok na vrácení poštovného a balného. V takovémto případě můžeme požadovat náhradu za náklady vzniklé při expedici zásilky. Pro využití 30-ti denní lhůty na vrácení zboží je nutné zásilku převzít.


Chcete reklamovat něco z balíčku?

Na všechny výrobky na našem e-shopu se vztahuje klasická záruční doba 24 měsíců - v této lhůtě můžete reklamovat výrobní vady a nefunkčnosti. O reklamaci nás nejdříve informujte mailem (eshop@rokplnyzabavy.cz) nebo telefonicky (+420 724 443 596) - poradíme vám, jak postupovat dále. V případě reklamací se snažíme být co nejrychlejší - zařídíme vyzvednutí zboží a po doručení zboží na sklad vám vrátíme peníze nebo pošleme výměnou nové zboží.

Vzorový formulář pro reklamaci


Kam zásilku poslat?

Nikola Brázdilová
Jindřichova 2189/4
616 00 Brno

Tel: +420 724 443 596

Zákaznická linka funguje každý pracovní den od 8:00 do 17:00 hodin.